Milí tvořílci, vzhledem k aktuální krizové situaci nemůžeme přijímat platby na dobírku. FUNGUJEME STÁLE. Aktuální doba doručení: Zásilkovna - druhý den u vás, ostatní dopravci - 2 pracovní dny. OPATRUJTE SE.

Vrácení nebo výměna zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Sešly se vám dva stejné dárky? Zboží je jiné, než jste očekávali? Váš raubíř už nestojí o piráty (které jste s nadšením u nás koupili), ale raději by bral dinosaura… Vaši slečnu právě zasáhlo období jednorožců a vy jste jí koupili motiv se sovičkami…

To vše se může stát. Věřte, že i my s tím máme doma bohaté zkušenosti. A proto jsme tu pro vás a pomůžeme vám situaci vyřešit. Máte na výběr ze dvou možností. Buď neporušené zboží vrátit anebo vyměnit za jiné.

A jak budete postupovat? V obou případech nám určitě napište na e-mail: reklamace@mydlifik.cz anebo zavolejte na telefon +420 727 954 763. Nebojte, nikdo vám hlavu neutrhne a domluvíme s vámi další postup:

Zboží chci vrátit

Každý zákazník má ze zákona nárok na vrácení zboží do 14-ti dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. U nás však můžete vrátit zboží bez udání důvodu až do 30 kalendářních dní od obdržení zásilky.

  1. Kontaktujte nás - můžete nám zavolat na telefon +420 727 954 763 nebo nám napište na e-mailovou adresu reklamace@mydlifik.cz
  2. Zboží pečlivě zabalte a co nejdříve zašlete zpět na adresu uvedenou níže (nejpozději do 10 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nám oznámili, že odstupujete od kupní smlouvy).
  3. Do balíčku nezapomeňte přiložit buď vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, (ten si stáhněte tady nebo v našich Obchodních podmínkách na konci stránky), nebo kopii faktury (tu od nás vždy dostáváte e-mailem)
  4. Do balíčku anebo e-mailu nám rovnou napište číslo účtu, kam chcete poslat penízky. Peníze vracíme pouze bezhotovostním bankovním převodem na váš účet.
  5. Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání – je to i doklad pro vás, kdyby se náhodou balíček cestou ztratil. Zásilky neposílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.
  6. Jakmile zboží dorazí k nám, tak ho v co nejkratší době prohlédneme, zda není zboží poškozené nebo jinak opotřebené a hned posíláme peníze na vámi uvedený účet. Ze zákona máme na toto ověřování 14 kalendářních dnů, ale nebojte, tak dlouho u nás opravdu čekat nebudete. Snažíme se vše vyřizovat obratem.
  7. Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  8. Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.
  9. V případě vrácení zboží vám vrátíme celou částku původní zásilky (včetně poštovného) z Mydlifík.cz k vám. Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi si hradíte sami. Peníze za dobírku se nevrací.

 

Zboží chci vyměnit

Nevyhovující zboží u nás můžete zdarma vyměnit za jiné, a to až do 30 kalendářních dní od obdržení zásilky.

  1. Kontaktujte nás – můžete nám zavolat na telefon +420 727 954 763 nebo nám napište na e-mailovou adresu reklamace@mydlifik.cz
  2. Objednejte nové zboží a do poznámky pro prodejce (ve třetím kroku objednávky) napište poznámku VÝMĚNA ZBOŽÍ – tím si zboží zarezervujete.
  3. Z nové objednávky odečteme cenu vráceného zboží bez poštovného.
  4. Zboží pečlivě zabalte a co nejdříve zašlete zpět na adresu uvedenou níže.
  5. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný Formulář pro výměnu zboží (ten si stáhněte tady nebo v našich Obchodních podmínkách na konci stránky), nebo kopii faktury (tu od nás vždy dostáváte e-mailem)
  6. Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání – je to i doklad pro vás, kdyby se náhodou balíček cestou ztratil. Zásilky neposílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.
  7. Pokud vznikne nějaký cenový rozdíl mezi cenou nového a vráceného zboží, tento rozdíl vám buď dofakturujeme anebo obratem vrátíme na váš bankovní účet.
  8. Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám poslat nové zboží anebo vrátit peníze dříve, než nám bude doručeno zboží od vás.
  9. Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.
  10. Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, novou zásilku vám zašleme na naše náklady.
  11. Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi si hradíte sami. Peníze za dobírku se nevrací.

 

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

Libuše Jandová
Švabinského 1719
356 05 Sokolov

Formulář pro vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy

Formulář pro výměnu zboží

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi pravidly pro cookies. Více informací zde