Reklamace a záruční doba

Reklamace zboží

Jéje, co mi to přišlo? Na zboží je nějaká vada, co teď s tím? Nebojte se, u nás je reklamace v pohodě.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Každé vaší objednávce se velmi pečlivě věnujeme, ale i přes naši veškerou snahu se může něco pokazit. Nezoufejte a:

  • Kontaktujte nás. Můžete nám zavolat na telefon +420 727 954 763 nebo nám napište na e-mailovou adresu reklamace@mydlifik.cz.
  • Dohodneme s vámi další postup reklamace – kam máte poslat reklamované zboží a jak si přejete reklamaci vyřešit (výměna zboží, vrácení peněz, oprava).
  • Stáhněte si Formulář pro uplatnění reklamace (nebo ho najdete v našich Obchodních podmínkách na konci stránky) a pečlivě jej vyplňte.
  • Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace.
  • Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Libuše Jandová
Švabinského 1719
356 05 Sokolov

V případě, že vám chybí nějaké zboží, ačkoli je uvedeno na faktuře, kterou jste od nás dostali, ozvěte se nám nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží. Buď nám můžete napsat e-mail nebo zavolat – viz výše.


VYŘÍZENÍ REKLAMACE

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a o jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem. Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zboží prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce. My se však snažíme vyřídit vaši reklamaci co nejdříve, žádné zbytečné zdržování.
V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Záruční doba

Záruční doba na všechno prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakoupeno na firmu, řídí se záruka podle Obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců).
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady, které nebyly způsobené nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem anebo mechanickým poškozením.

Poškození při nesprávné manipulaci, nesprávném používání anebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.