Doprava a platba

Kolik zaplatím za dopravu?

Všechny ceny říkáme na rovinu, u nás se nemusíte bát žádného nepříjemného překvapení. Pro vaše pohodlí vám balíčky zasíláme hned třemi různými dopravci. Vyberte si toho svého oblíbeného: 

Ceny dopravy na www.mydlifik.cz 

Doprava ZDARMA při nákupu nad 1 999 Kč – jako poděkování za velký nákup.

 Ceny platby na www.mydlifik.cz


Platba v Kč převodem na účet u Fio Banky: 2901839507/2010 (zdarma)

 Moznosti dopravy na Slovensko - www.mydlifik.cz

Platba v EUR převodem na účet u Fio Banky: 2901839515/2010 (zdarma)

IBAN: CZ9520100000002901839515, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Balné se u nás neplatí. Všechny balíčky balíme s velkou péčí  a láskou do pěkných krabic, menší balíčky do bublinkových obálek. Všechny balíčky od nás odchází v perfektním a neporušeném obalu. Více se dozvíte tady.

O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Dopředu tak budete vědět, kdy můžete očekávat doručení vašeho balíčku.

Balíčky posíláme tak rychle, jak je to možné, nejpozději následující pracovní den po objednávce. Pak už vše záleží na rychlosti kurýrů, bohužel za ně ručit nemůžeme. Pokud si vyberete platbu předem na náš účet, balíček dopředu zabalíme a pošleme ten samý den, kdy se nám připíší peníze na účet.

Způsoby dopravy: 

Zásilkovna

  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Balíček placený předem na náš účet posíláme v den připsání platby.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme vám e-mail s jeho číslem a vy ho můžete tady vyhlížet.
  • U Zásilkovny je balíček k vyzvednutí obvykle do druhého pracovního dne od odeslání.
  • Vhodné pro zásilky do 5 kg, bez ohledu na rozměry.
  • Uložení na pobočce Zásilkovny lze prodloužit až na 21 dnů.

 

VÝHODY DORUČENÍ SE ZÁSILKOVNOU:

  • Balíček si můžete vyzvednout v době, která vám nejvíce vyhovuje.
  • Pro balíček nemusíte chodit osobně, stačí poprosit kamaráda nebo sousedku, která má zrovna cestu kolem. Balíček jim vydají jen na heslo, které dostanete smskou. Občanku po nich chtít nebudou.
  • V Česku už je přes 3 100 výdejních míst, je tedy pravděpodobné, že nějakou pobočku máte i blízko vás.

 

MOŽNÉ NEVÝHODY DORUČENÍ SE ZÁSILKOVNOU:

  • Pro balíček si musíte dojít sami na výdejní místo Zásilkovny, nikdo vám ho nepřiveze.
  • Na některých výdejních místech se dá platit jen hotově, tuto informaci vám automaticky pošle Zásilkovna spolu s heslem pro vyzvednutí balíčku.

 

Česká pošta - Balíkovna

  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Balíček placený předem na náš účet posíláme v den připsání platby.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme Vám e-mail s jeho číslem a vy můžete tady sledovat, kde se právě toulá.
  • České poště obvykle doručení trvá 2 pracovní dny po dni odeslání.
  • Nejlevnější způsob doručení Českou poštou

 

VÝHODY DORUČENÍ DO BALÍKOVNY:

  • Funguje podobně jako pobočky Zásilkovny. Balíkovny najdete nejen na poštách, ale třeba i ve vaší večerce.
  • Nejrychlejší způsob výdeje zásilky na poště – přednostní odbavení.
  • Balíček si můžete vyzvednout v době, která vám nejvíce vyhovuje.
  • Pro balíček nemusíte chodit osobně, stačí poprosit kamaráda nebo sousedku, která má zrovna cestu kolem. Balíček jim vydají jen na heslo, které dostanete smskou. Občanku po nich chtít nebudou.
  • V Česku už je přes 3 000 Balíkoven, další stále přibývají, je tedy pravděpodobné, že nějakou Balíkovnu máte i blízko vás.

 

MOŽNÉ NEVÝHODY DORUČENÍ DO BALÍKOVNY:

  • Balíček si musíte vyzvednou sami (případně někoho požádat), nikdo vám ho domů nepřiveze.
  • Uložení na poště je pouze 7 dnů.

 

Česká pošta - Balík do ruky

  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Balíček placený předem na náš účet posíláme v den připsání platby.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme Vám e-mail s jeho číslem a vy můžete tady sledovat, kde se právě toulá.
  • České poště obvykle doručení trvá 2-3 pracovní dny po dni odeslání.
  • Uložení na poště je 7 dnů.

 

VÝHODY DORUČENÍ S ČESKOU POŠTOU:

  • Pošťák doveze balíček až za vámi, kam si budete přát.
  • Pokud vás nezastihne, nechá vám balíček uložený na nejbližší pobočce České pošty.
  • Na stránkách České pošty si můžete změnit termín i způsob doručení.

 

MOŽNÉ NEVÝHODY DORUČENÍ S ČESKOU POŠTOU:

  • Pošťáci obvykle rozvážejí balíčky v dopoledních hodinách. Pokud budete v práci, tak vás doma nezastihnou a nechají balíček na nejbližší pobočce České pošty.
  • Uložení na poště je pouze 7 dnů.

 

 Kurýr GLS – doručení na adresu

  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Balíček placený předem na náš účet posíláme v den připsání platby.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme vám e-mail s jeho číslem a vy ho můžete tady vyhlížet.
  • Balíček vám přiveze kurýr na adresu, kterou si určíte. 
  • Doručení je obvykle druhý pracovní den od odeslání.
  • Vhodné pro zásilky až do 10 kg, bez ohledu na rozměry.

 

VÝHODY DORUČENÍ KURÝREM:

  • Kurýr GLS vám doveze balíček tam, kam si budete přát.
  • Pokud vás nezastihne, pokusí se balíček doručit ještě jednou.
  • V den doručení dostanete telefonické nebo SMS avízo a máte možnost si čas doručení upřesnit 

 

Osobní odběr

  • Zboží máme připraveno k odběru v den objednávky (pokud je vše skladem).
  • Na předání zboží se domluvíme telefonicky.
  • Pouze platba převodem nebo online přes platební bránu ThePay skrze náš e-shop.
  • ZDARMA

 

Způsoby platby

Dobírka – platba při převzetí zboží

  • Objednané zboží zaplatíte kurýrovi hotově, nebo kartoupři doručení balíčku.
  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Dobírka je možná pouze pro objednávky nad 200 Kč nebo 10 EUR. Děkujeme za pochopení.

 

Bankovní převod

  • Po přijetí vaší objednávky ji zkontrolujeme a následně vám zašleme Zálohovou fakturu s pokyny k platbě.
  • Balíček zabalíme a budeme čekat na vaši platbu.
  • Platbu v Kč můžete poslat na náš účet u Fio Bank: 2901839507/2010.
  • Platbu v EUR můžete poslat na náš účet u Fio Bank: 2901839515/2010.
  • Balíček vám odešleme v ten samý den, kdy se nám připíše platba na účet.
  • Na zaplacení máte 7 dnů (pokud se e-mailem nedomluvíme jinak).
  • Pokud nám do 7 dnů platba nedojde, objednávku budeme nuceni stornovat, což vám napíšeme i e-mailem.
  • ZDARMA

 

Online platba Shoptet Pay

  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.
  • Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, která platbu zprostředkuje.
  • Zde zadáte číslo své karty a CVC/CVV kód. Není čeho se bát, přenos informací je bezpečný a šifrovaný.
  • Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard. Pokud provedení platby nebude možné, zašleme zásilku na dobírku.
  • Rychlá a bezpečná forma platby, moderní a zákazníky velmi oblíbená.
  • ZDARMA

 

Faktura se splatností

  • Školky, školy, DDM a další státní instituce u nás mohou nakupovat na fakturu s týdenní splatností.
  • Při objednávce uvádějte IČO, případně DIČ a také konkrétní osobu. Po ověření vám spolu s balíčkem pošleme i fakturu se splatností 7 dnů.
  • ZDARMA

 

Informace o stavu Vaší objednávky

  • O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Dopředu tak budete vědět, kdy můžete očekávat doručení vašeho balíčku.
  • Pokud jste u nás zaregistrovaní, můžete si stav vaší objednávky ověřit (po přihlášení) ve vašem účtu.
  • Můžete nám také napsat na e-mail mydlifik@mydlifik.cz anebo nám můžete zavolat na telefon +420 727 954 763. Pro urychlení, prosíme, uvádějte číslo vaší objednávky.