Jak balíme Vaše balíčky

Jak balíme vaše balíčky

V ceně poštovného máme zahrnuto dopravné i balné. Naše ruce už zabalily tisíce balíčků, poradíme si jak s malou washi páskou, tak s obrovským těžkým balíkem. Víme, jak se na zboží těšíte, a proto balíček přichystáme tak, aby k vám dorazil bez úhony. 

Jak balime vase balicky

Co je pro nás důležité při balení:

1) Balíček k vám musí doputovat v pořádku

Na balení si dáváme záležet a vše balíme tak, aby k vám zboží přišlo v pořádku a nemohlo se cestou nijak poničit. Proto všechny vaše balíčky balíme s velkou péčí do pevných krabic, zboží případně prokládáme výplňovým materiálem. Zkrátka, aby k vám vaše balíčky dorazily v pořádku.

2) Myslíme na přírodu

A proto rádi používáme recyklované krabice nebo jednou použité obaly. Ty nakupujeme u firmy, která skupuje použité krabice anebo takové, které by jinak skončily v kontejneru (nadbytečné zásoby jiných obchodů). Také využíváme krabice od našich dodavatelů, ve kterých nám posílají zboží. Ale i přesto si vybíráme pouze krabice čisté a pevné.

3) Výstelka musí mít určité vlastnosti

Výplňový materiál musí zboží ochránit, zároveň se při rozbalování na vás nesmí vysypat hromada nepořádku. Proto jako výstelku používáme především bublinkovou fólii, recyklovaný mačkaný papír a další fólie. Ale i tady myslíme na přírodu a materiál nekupujeme. Používáme ten, ve kterém nám přichází zboží od dodavatelů. A zároveň nám bubliny schraňují naši kamarádi a celá rodina.

4) Balíček musí vypadat hezky

Chceme, aby pro vás rozbalování bylo příjemným zážitkem, jako když otevíráte narozeninový dáreček. Proto vás uvnitř balíčku čeká překvapení – hedvábný papír, kartička s poděkováním a u každé objednávky nad 500 Kč drobný dáreček. Všechny naše balíčky také poznáte podle naší vlastní pásky. Je to zároveň i bezpečnostní prvek proti cizímu vniknutí, protože poškozená lepicí páska nelze nahradit.

Zkrátka – vaše poklady balíme s láskou a pečlivostí

Jak balime vase balicky

Vy si za kvalitu platíte, a proto u nás máte prvotřídní servis

Jakmile vyšleme váš balíček na cestu, pošleme vám jeho číslo a odkaz na on-line sledování, abyste ho mohli lépe očekávat a vyhlížet. Průběh doručení vašeho balíčku pravidelně kontrolujeme. Pokud zůstává balíček někde po cestě viset, snažíme se zjistit, co se děje.

Chyba se může stát, nikdo není neomylný, ale vy si za kvalitu doručení platíte, a proto máte nárok na prvotřídní servis. Pokud byste tedy s doručením zboží nebyli jakkoli spokojeni (ať už vinou přepravce anebo z naší strany), prosím, dejte nám o tom vědět. Můžete nám napsat (mydlifik@mydlifik.cz) anebo zavolat (727 954 763). My se budeme snažit problém co nejrychleji vyřešit a vám obratem zašleme jako omluvu malý dárek.

Umime zabalit male balicky i obrovske