Doprava a platba

Kolik zaplatím za dopravu?

Všechny ceny říkáme na rovinu, u nás se nemusíte bát žádného nepříjemného překvapení. Pro vaše pohodlí vám balíčky zasíláme hned několika různými dopravci. Vyberte si toho svého oblíbeného: 

Ceny dopravy na www.mydlifik.cz 

Pokud nakoupíte nad 1100 Kč, máte u nás DOPRAVU ZDARMA.

 Ceny platby na www.mydlifik.cz


Platba v Kč převodem na účet u Fio Banky: 2901839507/2010 (zdarma)

 Moznosti dopravy na Slovensko - www.mydlifik.cz

Platba v EUR převodem na účet u Fio Banky: 2901839515/2010 (zdarma)

IBAN: CZ9520100000002901839515, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Balné se u nás neplatí. Všechny balíčky balíme s velkou péčí a láskou do pěkných krabic, menší balíčky do bublinkových obálek. Všechny balíčky od nás odchází v perfektním a neporušeném obalu. Více se dozvíte tady.

O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Dopředu tak budete vědět, kdy můžete očekávat doručení vašeho balíčku.

Balíčky posíláme tak rychle, jak je to možné, nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Pak už vše záleží na rychlosti kurýrů, bohužel za ně ručit nemůžeme. Pokud si vyberete platbu předem na náš účet, balíček pošleme ten samý den, kdy se nám připíší peníze na účet.

Způsoby dopravy: 

Zásilkovna - doručení na pobočku nebo do Z-Boxu

  • Balíček si můžete poslat na vaši oblíbenou pobočku Zásilkovny nebo do jakéhokoliv Z-Boxu.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme vám e-mail s jeho číslem a vy ho můžete tady vyhlížet.
  • U Zásilkovny je balíček k vyzvednutí obvykle hned druhý pracovní den od odeslání.
  • Vhodné pro zásilky do 5 kg, bez ohledu na rozměry. 
  • V Česku už je přes 9 300 výdejních míst a více než 3800 Z-Boxů, je tedy pravděpodobné, že nějakou pobočku máte i blízko vás.  

 

Zásilkovna - doručení na adresu

  • Balíček vám přiveze kurýr Zásilkovny na adresu, kterou si sami vyberete.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme vám e-mail s jeho číslem a vy ho můžete tady vyhlížet.
  • Balíček je u vás obvykle hned druhý pracovní den od odeslání.
  • Vhodné pro zásilky do 5 kg, bez ohledu na rozměry.

 

Česká pošta - Balíkovna

  • Balíček si můžete poslat na vaši oblíbenou pobočku Balíkovny nebo do jakéhokoliv Balíkovna-BOXu.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme Vám e-mail s jeho číslem a vy můžete tady sledovat, kde se právě toulá.
  • Na Balíkovně je balíček k vyzvednutí obvykle hned druhý pracovní den od odeslání.
  • V Česku už je přes 7 500 Balíkoven, další stále přibývají, je tedy pravděpodobné, že nějakou Balíkovnu máte i blízko vás.

 

Česká pošta - Balík do ruky

  • Balíček vám přiveze kurýr na adresu, kterou si sami vyberete.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme Vám e-mail s jeho číslem a vy můžete tady sledovat, kde se právě toulá.
  • České poště obvykle doručení trvá 1-2 pracovní dny.
  • Pokud vás kurýr nezastihne doma, nechá balíček uložený na nejbližší poště.
  • Uložení na poště je 7 dnů.

 

 PPL Parcelshop

  • Balíček si můžete poslat do vašeho oblíbeného Parcelshopu nebo do Parcelboxu.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme vám e-mail s jeho číslem a vy ho můžete tady vyhlížet.
  • V Parcelshopu nebo Parcelboxu je balíček k vyzvednutí obvykle hned druhý pracovní den od odeslání.
  • V Česku už je přes 6000 různých Parcelshopů nebo Parcelboxů, další stále přibývají, je tedy pravděpodobné, že nějaký máte i blízko vás.

 

PPL doručení na adresu

  • Balíček vám přiveze kurýr na adresu, kterou si sami vyberete.
  • Jakmile od nás balíček odejde, pošleme Vám e-mail s jeho číslem a vy můžete tady sledovat, kde se právě toulá.
  • Balíček je u vás hned druhý pracovní den.
  • Pokud vás kurýr nezastihne doma, nechá balíček uložený na nejbližším PPL Parcelshopu.
  • Vhodné pro zásilky až do 10 kg, bez ohledu na rozměry.

 

Osobní odběr

  • Zboží máme připraveno k odběru v den objednávky (pokud je vše skladem).
  • Na předání zboží se domluvíme telefonicky nebo e-mailem.
  • Pouze platba převodem nebo online předem skrze náš e-shop. Hotovost nebereme.
  • ZDARMA

 

Způsoby platby

Dobírka – platba při převzetí zboží

  • Objednané zboží zaplatíte kurýrovi hotově, nebo kartoupři doručení balíčku.
  • Balíček odesíláme nejpozději druhý pracovní den po objednávce.

 

Bankovní převod

  • Po přijetí objednávky vám automaticky dorazí Zálohová faktura s pokyny k platbě.
  • Platbu v Kč můžete poslat na náš účet u Fio Bank: 2901839507/2010.
  • Platbu v EUR můžete poslat na náš účet u Fio Bank: 2901839515/2010.
  • Balíček odešleme ten samý den, kdy se nám připíše platba na účet.
  • Na zaplacení máte 7 dnů (pokud se e-mailem nedomluvíme jinak).
  • Pokud nám do 7 dnů platba nedojde, objednávku automaticky stornujeme.

 

Online platby kartou, Google Pay, Apple Pay

  • Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay, která platbu zprostředkuje.
  • Zde zadáte číslo své karty a CVC/CVV kód. Není čeho se bát, přenos informací je bezpečný a šifrovaný.
  • Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.
  • Pokud se platba nezdaří, automaticky vám přijde Zálohová faktura s platebními údaji. Není třeba dělat novou objednávku!
  • Rychlá a bezpečná forma platby, moderní a zákazníky velmi oblíbená.

 

Faktura se splatností

  • Školky, školy, Dětské domovy, Domy pro děti a mládež a další školní instituce u nás mohou nakupovat na fakturu s týdenní splatností.
  • Při objednávce uvádějte IČO, případně DIČ a také konkrétní osobu. Po ověření vám spolu s balíčkem pošleme i fakturu se splatností 7 dnů.

 

Informace o stavu Vaší objednávky

  • O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Dopředu tak budete vědět, kdy můžete očekávat doručení vašeho balíčku.
  • Pokud jste u nás zaregistrovaní, můžete si stav vaší objednávky ověřit (po přihlášení) ve vašem účtu.
  • Můžete nám také napsat na e-mail mydlifik@mydlifik.cz anebo nám můžete zavolat na telefon +420 727 954 763. Pro urychlení, prosíme, uvádějte číslo vaší objednávky.