Vrácení nebo výměna zboží, reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ NEBO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Sešly se vám dva stejné dárky? Zboží je jiné, než jste očekávali? Váš raubíř už nestojí o piráty, které jste s nadšením u nás koupili, ale raději by bral dinosaura… Vaši slečnu právě zasáhlo období jednorožců a vy jste jí koupili motiv se sovičkami… 

To vše se může stát. Věřte, že i my s tím máme doma bohaté zkušenosti 😊. A proto jsme tu pro vás a pomůžeme vám situaci vyřešit. Máte na výběr ze dvou možností. Buď neporušené zboží vrátit anebo vyměnit za jiné.

A jak budete postupovat? V obou případech vyplňte vratkový formulář níže a postupujte podle pokynů. 

Vyberte si, jakým způsobem nám chcete zboží vrátit:

1) Pokud si dopravu zajistíte sami, balíček pečlivě zabalte a co nejdříve zašlete zpět na naši adresu (nejpozději do 10 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nám oznámili, že odstupujete od kupní smlouvy). 

Naše adresa: Mydlifík.cz, Libuše Jandová, Švabinského 1719, 35601 Sokolov.

Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.

2) Pokud využijete vrácení přes Zásilkovnu, balíček pečlivě zabalte a co nejdříve doneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s PIN kódem, který vám vygenerujeme. Za vrácení přes Zásilkovnu vám naúčtujeme 79,- Kč.

Do balíčku nezapomeňte přiložit buď vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ten si stáhněte tady nebo v našich Obchodních podmínkách na konci stránky), nebo kopii faktury (tu od nás vždy dostáváte e-mailem).

Do formuláře nám rovnou napište číslo účtu, kam chcete poslat penízky. Peníze vracíme pouze bezhotovostním bankovním převodem na váš účet.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Jéje, co mi to přišlo? Na zboží je nějaká vada nebo zboží není kompletní, co teď s tím?

Každé vaší objednávce se pečlivě věnujeme, ale i přes naši veškerou snahu se může něco pokazit. Nezoufejte a:

Vyplňte vratkový formulář níže a postupujte podle pokynů. Do formuláře můžete i nahrát fotku reklamovaného zboží.

Vyberte si, jakým způsobem nám chcete zboží vrátit:

1) Pokud si dopravu zajistíte sami, balíček pečlivě zabalte a pošlete na naši adresu:

Mydlifík.cz, Libuše Jandová, Švabinského 1719, 35601 Sokolov.

Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.

2) Pokud využijete vrácení přes Zásilkovnu, balíček pečlivě zabalte a doneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s PIN kódem, který vám vygenerujeme. Za vrácení přes Zásilkovnu vám naúčtujeme 79,- Kč. Tuto částku vám následně odečteme z dobropisu (vrácených peněz za reklamované zboží).

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář (ten si stáhněte tady nebo v našich Obchodních podmínkách na konci stránky) a rovnou do formuláře napište číslo účtu, kam chcete poslat penízky. Peníze vracíme pouze bezhotovostním bankovním převodem na váš účet.

V případě, že vám chybí nějaké zboží, ačkoli je uvedeno na faktuře, kterou jste od nás dostali, ozvěte se nám nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží. Buď nám můžete napsat e-mail na reklamace@mydlifik.cz nebo zavolat na telefon +420 727 954 763. 

 

Tady vyplňte vratkový formulář:

VratkyAReklamace

 

A jak to bude dál?

Zboží chci vrátit

Každý zákazník má ze zákona nárok na vrácení zboží do 14-ti dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. U nás však můžete vrátit zboží bez udání důvodu až do 30 kalendářních dní od obdržení zásilky.

  • Jakmile zboží dorazí k nám, tak ho prohlédneme, zda není poškozené nebo jinak opotřebené a hned posíláme peníze na vámi uvedený účet. Ze zákona máme na toto ověřování 14 kalendářních dnů, ale nebojte, tak dlouho u nás opravdu čekat nebudete. Snažíme se vše vyřizovat obratem.
  • Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.
  • V případě vrácení zboží vám vrátíme celou částku původní zásilky (včetně poštovného) z Mydlifík.cz k vám. Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi si hradíte sami. Peníze za dobírku se nevrací.

 

Zboží chci vyměnit

Nevyhovující zboží u nás můžete zdarma vyměnit za jiné, a to až do 30 kalendářních dní od obdržení zásilky.

  • Objednejte nové zboží a do poznámky pro prodejce (ve třetím kroku objednávky) napište poznámku VÝMĚNA ZBOŽÍ – tím si zboží zarezervujete a zvolte platbu bankovním převodem.
  • Z nové objednávky odečteme cenu vráceného zboží bez poštovného.
  • Pokud vznikne nějaký cenový rozdíl mezi cenou nového a vráceného zboží, tento rozdíl vám buď dofakturujeme anebo obratem vrátíme na váš bankovní účet.
  • Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám poslat nové zboží anebo vrátit peníze dříve, dokud nám bude doručeno zboží od vás.
  • Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.
  • Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, novou zásilku vám zašleme na naše náklady.
  • Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi si hradíte sami. Peníze za dobírku se nevrací.

 

Zboží reklamuji

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a o jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem. Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zboží prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.

V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Záruční doba

Záruční doba na všechno prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakoupeno na firmu, řídí se záruka podle Obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců).

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady, které nebyly způsobené nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem anebo mechanickým poškozením.

Poškození při nesprávné manipulaci, nesprávném používání anebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

Mydlifik.cz
Libuše Jandová
Švabinského 1719
356 01 Sokolov

V případě jakýchkoliv dotazů nám neváhejte napsat na e-mail reklamace@mydlifik.cz nebo volejte na telefon +420 727 954 763. Jsme tu pro vás.